perjantai 3. kesäkuuta 2011

Mitä ihmettä??

Mä en ole varmaan kahteen viikkoon päässyt mun blogeihin. Herjaa vaan jotain virhettä kun olen yrittänyt kirjautua. Kai tämä on jotenkin vihjannut, että rouva on nyt hyvä ja keskittyy töihinsä vaan. :-D Nythän on ollut jos jonkunnäköistä juhlaa pitkän aikaa, sekä syöminkiä että myös juominkia ja olo on aika karmiva. Mun kroppani huutaa pikku ketoosia. ;-)

Eli nyt ajattelin tänne blogiin (sikäli mikäli tänne taas jatkossa pääsen) kirjailla "ketoosiajan" ruokavaliota. Joskus joku on kysellyt, että mitä ketoosissa oikein voi syödä, niin ajattelin sitten kirjailla niitä tänne. Kuulin taannoin jopa väitteen, että ei saisi syödä hiilareita ollenkaan, ei edes kasviksia. Niinpä niin. No, keräilläänpä tänne nyt sitten niitä ruokia. En varmaankaan laita ainakaan kaikkia reseptejä, mutta jos joku ohje kiinnostaa niin kysykää ihmeessä, kyllä mä sitten niitä laitan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti